Darmowa dostawa od 500zł

 +48 783 165 510

biuro@modernbhp.pl

Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

 

Zły rozmiar❓

                 Nie odpowiada Ci kolor❓

                                       A może jakiś inny powód❓

                                                                                     Nie martw się❗❗❗

👉 Zanim dokonasz zwrotu towaru pamietaj, że zawsze możesz  go najpierw wymienić na inny. 

 

 

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu (ten sam produkt w innym rozmiarze):

1.Spakuj zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2.Dołącz do przesyłki dokument wymiany - kliknij tu aby wydrukować, który będzie zawierał informacje: numer zamówienia, dane osoby która zakupiła produkty, nazwa produktu, ilość którą chcesz wymienić oraz informację na jaki rozmiar chcesz wymienić.

3.Odeślij paczkę na nasz adres: 

Modern Company

ul. al. Czerwonych Maków 15

Legnica 59-220 

Skorzystaj z dowolnej firmy kurierskiej, najbardziej  wygodnej dla Ciebie np. Pocztą Polską.

4.Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie odeślemy produkty na wskazany przez Ciebie adres.

5. Ponosisz koszt przesyłki w naszą stronę, a my ponosimy koszt przesyłki w Twoja stronę

 

👉 Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Konsument ponosi koszty wysyłki, opakowania i innych zwracanego towaru do sprzedawcy.

Prawo odstąpienia nie przysługuje gdy:

  • usługi, które firma wykonała w pełni (za za zgodą kupującego) przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia
  • rzecz która została wykonana na indywidualne zamówienie (np. sukienkę szytą na miarę, koszulkę z logo, haft na odzieży),
  • rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia 
  • rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. maski ochronne),
  • rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami (np. guziki w odzieży),
  • usługi, w których klient wyraźnie żąda, by przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji 

 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki dokument zakupu(paragon, kopia FV) oraz pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu oraz informacje o zamówieniu, nr konta, danych kontaktowych.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, brak dokumentów), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt konsumenta(koszt przesyłki).

 

 

 

👉 Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 783165510.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@modernbhp.pl lub telefonicznie: 783165510. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl