Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: biuro@modernbhp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Goździkowa 35, 59-220 Legnica.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
ZWROTY
Gdzie zamówię przesyłkę?
Przesyłkę wraz z etykietką można zamówić klikając w link:
INPOST
https://inpost.pl/SzybkieNadania/
FURGONETKA
https://furgonetka.pl/konto/dodawanie_paczki
Na jaki adres wysłać przesyłkę?
Przesyłki prosimy wysyłać na adres:
Modern Company Sp. z o.o.
ul. Goździkowa 35
59-220 Legnica
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu jest wysyłany wraz z fakturą w dniu zakupu na adres e-mail podany podczas składania zamówienia
Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?
Koszt przesyłki zwrotnej ciąży na osobie która dokonuje zwrotu
Czy mogę oddać część zamówienia?
Tak, jeśli tylko część zamówienia jest nie właściwa można dokonać zwrotu tylko tych rzeczy
Gdzie są zwracane środki za zamówienie?
Środki są zwracane tą samą drogą jak podczas opłacania zamówienia. Jeśli skorzystali Państwo z szybkich płatności np. PayU lub Przelewy24 to środki wrócą tą drogą. Jeśli zamówienie było za pobraniem, to potrzebny jest numer rachunku, na który zwrócimy pieniądze
Czy odbieracie przesyłki z paczkomatów?
Niestety nie. Możesz nadać przesyłkę w Twoim lokalnym paczkomacie, ale przesyłkę należy kierować na adres naszej siedziby.
Czy mogę oddać odzież z logo, grafiką lub napisem?
Nie. Odzież która jest znakowana nie podlega zwrotowi
Jak długo będę czekać na zwrot środków?
Zwroty które zawierają nasz dedykowany formularz zwrotu traktowane są priorytetowo i zwrot środków następuje najczęściej w dniu otrzymania paczki lub w dniu następnym.
Przesyłki bez dedykowanego formularza wymagają identyfikacji co znacznie utrudnia nam pracę i wydłuża czas. W związku z tym środki zwracane są w ustawowym terminie czyli najpóźniej do 14dni