Zwrot towaru

Jak dokonać zwrotu?

1.Prosimy o wydrukowanie załączonego formularza zwrotu oraz wypełnienie informacji. Kliknij tu aby pobrać formularz

2. Prosimy o umieszczenie formularza zwrotu w paczce z towarem.

3.Klikając w jedną z poniższych opcji możecie Państwo zamówić i opłacić przesyłkę kurierską.

            

 

4.Dostarczacie Państwo paczkę do punktu nadania lub oczekuje na kuriera (w zależnosci od wybranej opcji)

 

 

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

 

Gdzie zamówię przesyłkę?

Przesyłkę wraz z etykietką można zamówić klikając w link:

Nadaję w punkcie DHL
https://modernbhp.pl/pl/p/Etykieta-wysylkowa-DHL-PARCEL/6049

Zamawiam kuriera DHL po odbiór
https://modernbhp.pl/pl/p/Etykieta-wysylkowa-DHL-KURIER/6052

Na jaki adres wysłać przesyłkę?

Przesyłki prosimy wysyłać na adres:
Modern Company Sp. z o.o.
ul. Goździkowa 35
59-220 Legnica

tel.455 450 117

e-maul. biuro@moderncompany.pl

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu jest wysyłany wraz z fakturą w dniu zakupu na adres e-mail podany podczas składania zamówienia

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt przesyłki zwrotnej ciąży na osobie która dokonuje zwrotu

Czy mogę oddać część zamówienia?

Tak, jeśli tylko część zamówienia jest nie właściwa można dokonać zwrotu tylko tych rzeczy

Gdzie są zwracane środki za zamówienie?

Środki są zwracane tą samą drogą jak podczas opłacania zamówienia. Jeśli skorzystali Państwo z szybkich płatności np. PayU lub Przelewy24 to środki wrócą tą drogą. Jeśli zamówienie było za pobraniem, to potrzebny jest numer rachunku, na który zwrócimy pieniądze

Czy odbieracie przesyłki z paczkomatów?

Niestety nie. Możesz nadać przesyłkę w Twoim lokalnym paczkomacie, ale przesyłkę należy kierować na adres naszej siedziby. 

Czy mogę oddać odzież z logo, grafiką lub napisem?

Nie. Odzież która jest znakowana nie podlega zwrotowi

Jak długo będę czekać na zwrot środków?

Zwroty które zawierają nasz dedykowany formularz zwrotu traktowane są priorytetowo i zwrot środków następuje najczęściej w dniu otrzymania paczki lub w dniu następnym.

Przesyłki bez dedykowanego formularza wymagają identyfikacji co znacznie utrudnia nam pracę i wydłuża czas. W związku z tym środki zwracane są w ustawowym terminie czyli najpóźniej do 14dni

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium