Płatności odroczone PayPo to usługa polegająca na odroczeniu zapłaty w sklepie internetowym ModernBhp. Klient dokonuje zakupu i bez żadnych dodatkowych kosztów, może zapłacić w ciągu 30 dni od transakcji albo podjąć decyzję o spłacie wartości zamówienia w 4, wygodnych ratach. Ta elastyczność płacenia pozwalą Ci się cieszyć towarem od razu.

JAK TO DZIAŁA – DLA KLIENTA?

Korzyści dla Kupującego (klient):
- Radość z zakupów, a termin zapłaty aż do 30 dni
- Wartość zamówienia – już od 40 zł do 1000 zł
- Wygoda i bezpieczeństwo – możliwość zapłaty po otrzymaniu zamówienia
- Dodatkowa możliwość spłaty w 4 ratach po upływie 30 dni
- Bardzo prosty i szybki proces zakupowy
Na czym polega płatność Pay Po?
PayPo jest to innowacyjna metoda płatności polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy o 30 dni. Klient bez angażowania środków własnych może dokonać zakupu w sklepie i spłacić środki do PayPo bez żadnych dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni od daty transakcji. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.
Jaka jest minimalna i maksymalna wartość zakupów?
Aby skorzystać z płatności odroczonych, klient powinien skompletować zamówienie o wartości minimum 40 zł. Natomiast całkowita kwota zakupów nie może przekroczyć 800 zł dla pierwszych zakupów z PayPo. Dla klientów powracających maksymalna wartość zamówienia to 1000 zł.
Jaka jest rola Dotpay?
Dotpay Sp z o.o pośredniczy w realizacji odroczonych płatności, udostępniając kanał „PayPo Zapłać za 30 dni”. Umowa na odroczone płatności zostaje zawarta pomiędzy klientem a dostawcą rozwiązania.
Kto finansuje zamówienie?
Zamówienia, realizowane w ramach odroczonych płatności są finansowane przez firmę PayPo Sp. z o.o.
Jak wygląda proces zakupu i zapłaty?
Po dodaniu produktów do koszyka należy złożyć zamówienie i standardowo wybrać opcję przesyłki (paczkomat, kurier itd.) następnie należy wybrać płatność Dotpay a w kolejnym kroku wybrać opcję PayPo następuje przekierowanie do 2-krokowego systemu transakcyjnego. W pierwszym kroku transakcji Klient wprowadza numer PESEL, aby PayPo mogło potwierdzić tożsamość (tylko dla pierwszej transakcji – przy kolejnej wystarczy się zalogować).
W drugim kroku transakcji Klient wpisuje kod SMS potwierdzający transakcję.
Decyzja prezentowana jest w kilka sekund. Proces jest całkowicie online.
Przy pozytywnej decyzji, klient dostaje maila z potwierdzeniem transakcji i podsumowaniem. Dodatkowo przychodzi SMS z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta PayPo.
W przypadku negatywnej weryfikacji PayPo prezentuje informację o powodzie odrzucenia – jeżeli klient się nie zgadza z decyzją ma prawo do ponownej oceny przez dział analizy ryzyka finansowego.
Sklep internetowy jest informowany o powodzeniu zapłaty lub odrzuceniu
Czy naprawdę nie ma żadnych kosztów w przypadku spłaty w ciągu 30 dni?
Za odroczenie płatności o 30 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Płaci tyle ile wynosi faktyczna wartość zamówienia złożonego w sklepie.
Na jaki rachunek mam dokonać spłaty?
Każdy klient ma w PayPo indywidualne konto, dzięki czemu masz pewność, że Twoja wpłata zostanie prawidłowo zaksięgowana.
Dodatkowo:
– numer rachunku prezentowany jest w Panelu Klienta po wyborze opcji „opłać” na liście transakcji;
– wysyłany jest także w mailu z podsumowaniem, który przychodzi po dokonaniu transakcji;
– prezentowany jest również w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.
Co się dzieje jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Po 30 dniu kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymaganej raty, bądź spłaty całości zamówienia.
Jak się mogę skontaktować z PayPo?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź drogą mailową:
tel.: +48 22 333 74 60
e-mail: info@paypo.pl