•  

     

  •  

  • y.

Produkt dnia
Bluza medyczna damska fartuch kolorowy wzorek 1002
Bluza medyczna damska fartuch kolorowy wzorek 1002
63,00 zł 51,22 zł
szt.
Bluza kucharska damska, kitel biały długi rękaw
Bluza kucharska damska, kitel biały długi rękaw
63,00 zł 51,22 zł
szt.
Bluza medyczna damska fartuch kolorowy wzorek 1343
Bluza medyczna damska fartuch kolorowy wzorek 1343
63,00 zł 51,22 zł
szt.
Sukienka tunika medyczna kosmetyczna fartuch wzór 1222
Sukienka tunika medyczna kosmetyczna fartuch wzór 1222
69,00 zł 56,10 zł
szt.
Bluza medyczna damska fartuch kolorowy wzorek 805
Bluza medyczna damska fartuch kolorowy wzorek 805
63,00 zł 51,22 zł
szt.
Bluza medyczna, chirurgiczna damska  kolor fioletowy
Bluza medyczna, chirurgiczna damska kolor fioletowy
58,00 zł 47,15 zł
szt.
Cygaretki spodnie medyczne damskie ochronne kolor szary
Cygaretki spodnie medyczne damskie ochronne kolor szary
63,00 zł 51,22 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kup teraz zapłać za 30dni
Kupujesz teraz, odbierasz towar a płacisz do 30 dni bez dodatkowych opłat

Płatności odroczone PayPo to usługa polegająca na odroczeniu zapłaty w sklepie internetowym ModernBhp. Klient dokonuje zakupu i bez żadnych dodatkowych kosztów, może zapłacić w ciągu 30 dni od transakcji albo podjąć decyzję o spłacie wartości zamówienia w 4, wygodnych ratach. Ta elastyczność płacenia pozwalą Ci się cieszyć towarem od razu.

JAK TO DZIAŁA – DLA KLIENTA?

 
 
 

Korzyści dla Kupującego (klient):

  • Radość z zakupów, a termin zapłaty aż do 30 dni
  • Wartość zamówienia – już od 40 zł  do 1000 zł
  • Wygoda i bezpieczeństwo – możliwość zapłaty po otrzymaniu zamówienia
  • Dodatkowa możliwość spłaty w 4 ratach po upływie 30 dni
  • Bardzo prosty i szybki proces zakupowy

 

Na czym polega płatność Pay Po?

PayPo jest to innowacyjna metoda płatności polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy o 30 dni. Klient bez angażowania środków własnych może dokonać zakupu w sklepie  i spłacić środki do PayPo bez żadnych dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni od daty transakcji. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.

Jaka jest minimalna i maksymalna wartość zakupów?

Aby skorzystać z płatności odroczonych, klient powinien skompletować zamówienie o wartości minimum 40 zł. Natomiast całkowita kwota zakupów nie może przekroczyć 800 zł dla pierwszych zakupów z PayPo. Dla klientów powracających maksymalna wartość zamówienia to 1000 zł.

Jaka jest rola Dotpay?

Dotpay Sp z o.o pośredniczy w realizacji odroczonych płatności, udostępniając kanał „PayPo Zapłać za 30 dni”. Umowa na odroczone płatności zostaje zawarta pomiędzy klientem a dostawcą rozwiązania.

Kto finansuje zamówienie?

Zamówienia, realizowane w ramach odroczonych płatności są finansowane przez firmę PayPo Sp. z o.o.

Jak wygląda proces zakupu i zapłaty?

Po dodaniu produktów do koszyka należy złożyć zamówienie i standardowo wybrać opcję przesyłki (paczkomat, kurier itd.) następnie należy wybrać płatność Dotpay a w kolejnym kroku wybrać opcję  PayPo następuje przekierowanie do 2-krokowego systemu transakcyjnego. W pierwszym kroku transakcji Klient wprowadza numer PESEL, aby PayPo mogło potwierdzić tożsamość (tylko dla pierwszej transakcji – przy kolejnej wystarczy się zalogować).
W drugim kroku transakcji Klient wpisuje kod SMS potwierdzający transakcję.

Decyzja prezentowana jest w kilka sekund. Proces jest całkowicie online.

Przy pozytywnej decyzji, klient dostaje maila z potwierdzeniem transakcji i podsumowaniem. Dodatkowo przychodzi SMS z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta PayPo.

W przypadku negatywnej weryfikacji PayPo prezentuje informację o powodzie odrzucenia – jeżeli klient się nie zgadza z decyzją ma prawo do ponownej oceny przez dział analizy ryzyka finansowego.

Sklep internetowy jest informowany o powodzeniu zapłaty lub odrzuceniu

Czy naprawdę nie ma żadnych kosztów w przypadku spłaty w ciągu 30 dni?

Za odroczenie płatności o 30 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Płaci tyle ile wynosi faktyczna wartość zamówienia złożonego w sklepie.

Na jaki rachunek mam dokonać spłaty?

Każdy klient ma w PayPo indywidualne konto, dzięki czemu masz pewność, że Twoja wpłata zostanie prawidłowo zaksięgowana.

Dodatkowo:
– numer rachunku prezentowany jest w Panelu Klienta po wyborze opcji „opłać” na liście transakcji;
– wysyłany jest także w mailu z podsumowaniem, który przychodzi po dokonaniu transakcji;
– prezentowany jest również w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.

Co się dzieje jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Po 30 dniu kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymaganej raty, bądź spłaty całości zamówienia.

Jak się mogę skontaktować z PayPo?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź drogą mailową:
tel.: +48 22 333 74 60
e-mail: info@paypo.pl

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl